.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تساوی جنجالی نساجی و آلومینیوم +حواشی

تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل تیم رده دومی آلومینیوم هرمزگان متوقف شد.

به گزارش مازندلیگ، از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال نساجی مازندران در یک هوای بارانی و مطبوع بهاری در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و در مقابل دیدگان بیش از 5 هزار نفر از هواداران خود با نتیجه یک بر یک برابر آلومینیوم هرمزگان متوقف شد.

نساجی در این دیدار با ترکیبی وارد میدان شد که نسبت به بازیها متفاوت و به نوعی باب میل هواداران این تیم بود.شاگردان یحیی گل محمدی از همان ابتدای بازی حملات گسترده ای روی دروازه حریف جنوبی خود تدارک دیدند و در چندین موقعیت دروازبان برزیلی آلومینیوم را به زحمت انداختند ولی این حملات گلی در بر نداشت.

در این بازی بر خلاف سایر بازیها که اکثر حملات نساجی از جناح چپ تدارک دیده می شد شاهد بودیم فرید کریمی و محسن رحیمی از جناح راست نفوذهای زیادی داشتند و موقعیتهای خوبی خلق کردند و تا حریف را در این جناح به چالش بکشانند که بعضا شاهد خطاهای بدی از سوی بازیکنان حریف بودیم.

در یکی از این صخنه ها از جناح چپ نساجی شاهد سانتر زیبایی از فرید کریمی بودیم و در حالی همه فکر می کردند توپ در دستان مارتینز قرار می گیرد حامد شیری با ضربه سر بسیار محکم توپ را از کنار دروازه راهی اوت کرد تا برق از چشمان دروازبان برزیلی آلومینیوم بپرد.با وجودی که می توانستیم شاهد روییدن گل از سوی بازیکنان نساجی در نیمه اول این دیدار باشیم ولی نیمه اول این دیدار بدون ردوبدل شدن گلی از سوی هر دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز حملات از سوی نساجی آغاز شد تا اینکه بازیکنان این تیم مزد زحمات خود را در دقیقه 65 بازی گرفتند.فرید کریمی بازیکن ریزنقش و سرعتی نساجی از پاس تو عمق همبازیان خود نهایت استفاده را برد و با یک ضربه چیپ دقیق و دیدنی توپ را از بالای سر ماتینز وارد دروازه کرد تا ورزشگاه غرق در شادی شود.

زدن این گل توسط نساجی چیها باعث نشد تا شاهد حملات دیگر این تیم نباشیم تا جایی که چند دقیقه بعد از گل باز هم این فرید کریمی بود که با دروازبان برزیلی آلومینیوم تک به تک شد ولی عکس العمل عالی دروازبان حریف باعث شد تا تعداد گلهای نساجی به عدد دو نرسد.
در دقیقه 75 بازی در حالی که بازیکنان آلومینیوم پشت محوطه جریمه نساجی صاحب توپ بودند طی برخوردی که بین بازیکنان دو تیم بوجود امد داور مسابقه در یک حرکت ناشیانه خطای مدافع نساجی را اعلام می کند تا اویس کرد جهان با یک ضربه دقیق و تماشایی توپ را به کنج دروازه مهرداد طهماسبی روانه کرد تا از این دقیقه به بعد شاهد اعتراضات هواداران عصبانی و کارد فنی نساجی باشم.
یحیی گل محمدی که از ناداوریهای طول فصل به ستوه آمده بود با رفتن به دخل زمین اعترا خود را به داور مسابقه اعلام کرد تا شاهد اخراج او از سوی داور باشیم

در ادامه در چند مورد شاهد خلق موقعیتهای خوبی از سوی بازیکنان نساجی بودیم که یکی پس از دیگری به هدر رفت تا این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.
تیم نساجی با این تساوی به 36 امتیاز جایگاه خود را در رده پنجک جدول مستحکم کرد و آلومینیوم نیز از باخت مس سرچشمه در کرمانشاه نتوانست استفاده کند با 42 امتیاز رده دوم جدول را در چنگ خود گرفت

نکات ویژه این دیدار:

داوری این دیدار به قدری شکننده و ضعیف بود که هر فوتبال شناسی می توانست با دیدن این بازی نشبت به عملکرد داوران در این بازی شک کند و فکر منفی داشته باشد

به هر حال وقتی بزرگترین مربیان و مدیران فوتبال کشور به کثیف بودن فوتبال ایران اذعان دارند بیاد شاهد هر مسئله ای در ورزشگاهها باشیم.

بازیکنان نساجی با وجودی که می دانستند امیدی به صعود به لیگ برتر ندارند با تمام وجود بازی کردند و از نظر فنی امکان نداشت هیچ هواداری ناراضی ورزشگاه را ترک کرده باشد.

یکی از نکات جالب این دیدار، رویارویی هادی خدادادی بازیکن نیم فصل اول نساجی با تیم سابقش بود.


حواشی این دیدار:


___ بارندگی هوا و همچنین نامیدی هوادران از صعود به لیگ برتر باعث شد تا فقط 5 هزار نفر برای این دیدار خود را به ورزشگاه پیر شهید وطنی برسانند.5هزار نفری که بسیاری از تیمهای لیگ برتری ما از داشتن ان بی بهره اند و حسرت آن را می خورند.

___ سعید آذری قبل از شروع بازی بیرون از فنس دور زمین به میان هواداران آمد و به جوابهای تک تک هواداران پاسخ داد.در پایان این گفتمان یک ساعته هواداران ایشان را به شدت تشویق کردند و اطمینان دادند مثل همیشه در کنار تیم هستند و از نساجی حمایت خواهند کرد.

__ در این بازی از سوی تمام سکوها یحیی گل محمدی مورد تشویق هواداران قرار گرفت

__ امروز شاهد حضور چند تن از هواداران ساروی و آملی در این بازی بودیم و اسباب تعجب و امیدواری بعضی از هواداران نساجی را به دنبال داشت.

__ متاسفانه در این بازی شاهد اتفاقات ناخوشایندی از سوی بعضی هواداران بودیم که مطمئنا جز ضربه زدن به تیم نتیجه دیگری نخواهد داشت.

__ هواداران در پایان بازی با نشان دادند پول داور این دیدار را به بعضی حرکات متهم کردند.

__ بازیکنان آلومینیوم بعضی مواقع با انجام حرکاتی سعی در تحریک هواداران داشتند.

__ امروز جز معدود روزهایی بود که به هواداران صنعت و شهر ساری توهینی نشده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 ارديبهشت 1390
امروز از همه حاشيه ها بگذريم عكس العمل نيروي انتظامي جاي تعجب داشت امروز مني كه به حاشيه هاكاري نداشتم 2-3بار مورد نوازش سربازان قرار گرفتم آخه يكي نيست به اينا بگه رودرويي بامردمي كه يك مطالبه اي دارن اين نيست بلكه شما بايد در كنار اونها ،جو متشنج رو آروم كنين نه اينكه خودتون مسئله ساز بشين و جو رو از ايني كه هست خراب تر و متشنج تر كنن و تنها عايدي كه نصيب شهرمون شد تخريب برخي اموال عمومي بود كه واقعا واقعا واقعا جاي تاسف داره ...
نا شناس 2 ارديبهشت 1390
جمله آخرت پارازیت بود دیگه!؟
هادی 3 ارديبهشت 1390
نساجی با این همه هزینه نتونست به لیگ برتر صعود کنه واقعا جای تاسف داره بهتره به جای سرمایه گذاری تو فوتبال بریم تو کشتی سرمایه گذاری کنیم
بهرام نیکخواه 3 ارديبهشت 1390
سلام.ما روی کاغذ هنوز شانس صعود داریم.از بازی با برق تا امروز نتیجه نگرفتیم وگرنه الان اینجای جدول نبودیم.راستی مهره هم نداشتیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.